Ічнянська гімназія імені Васильченка заснована у 1996 році.

У 2010-2011 навчальному році у гімназії навчається 300 учнів у 13 класах.
Пріоритетні напрями освітньої діяльності:
Головною метою освіти сучасної людини є здобуття знань на високому рівні.
Саме тому педагогічний колектив гімназії працює над проблемою «Розвиток особистості вчителя і учня. Інноваційний пошук в удосконаленні навчально-виховного процесу». Початкова ланка передбачає невід’ємну складову систему /1-4 класи/ загальної середньої освіти, основним завданням якої є виховання морально і фізично здорової дитини, розвиток її природних здібностей, формування творчої особистості, самосвідомості на основі практичних занять, пізнання себе, суспільства. Саме тому до послуг молодшої ланки теплі та затишні класи, ігрова та спальна кімнати.Середня та старша ланки - передбачає пізнання учнями оточуючого середовища, себе, формування необхідного самоаналізу, творчості, мотивації досягнення цілей, виховання активності, ініціативності, наполегливості, надання якісної середньої освіти, зорієнтованої на здібних дітей, виховання творчо обдарованої людини, яка проявить себе в тій чи іншій сфері діяльності.
Саме тому педагогічний колектив гімназії працює над проблемою «Розвиток особистості вчителя і учня. Інноваційний пошук в удосконаленні навчально-виховного процесу». Початкова ланка передбачає невід’ємну складову систему /1-4 класи/ загальної середньої освіти, основним завданням якої є виховання морально і фізично здорової дитини, розвиток її природних здібностей, формування творчої особистості, самосвідомості на основі практичних занять, пізнання себе, суспільства. Саме тому до послуг молодшої ланки теплі та затишні класи, ігрова та спальна кімнати.Середня та старша ланки - передбачає пізнання учнями оточуючого середовища, себе, формування необхідного самоаналізу, творчості, мотивації досягнення цілей, виховання активності, ініціативності, наполегливості, надання якісної середньої освіти, зорієнтованої на здібних дітей, виховання творчо обдарованої людини, яка проявить себе в тій чи іншій сфері діяльності.
Проблемні питання над якими працює гімназія:
1. Реалізація науково-пізнавального потенціалу освітніх галузей, використання пошукового, краєзнавчого та місцевого матеріалу з метою піднесення ефективності навчально-виховного процесу, виховання юного громадянина України;
2. Впровадження нових інформаційних технологій в управлінську діяльність та навчально-виховний процес.
У гімназії діють
Курси за вибором:
· Культура життєвого самовизначення
· Рівний рівному
· Сходинки до інформатики
· Школа проти СНІДу
Факультативи:
· Українська мова
· Історія · Математика
· Географія
· Біологія
· Фізкультура
· Хореографія
Гімназія — це навчальний заклад, який забезпечує умови для одержання якісної освіти підвищеного рівня здібним і талановитим учням у відповідності до їх інтересів та нахилів. Те, що високо цінується у гімназії, – це високі ідеали, виховання розвинутої духовної особистості. Педагогічний колектив гімназії стабільний та творчий. Всі педагоги – висококваліфіковані фахівці. У гімназії працює 37 талановитих, відданих своїй справі професіоналів, які люблять дітей, плекають їх душу і серце. Учні гімназії набувають реального досвіду життєтворчості та соціальної поведінки, вчаться приймати рішення. Споживач освітніх послуг в гімназії має всі необхідні умови для розвитку власної обдарованості в тій чи іншій сфері. А насамперед, це інформаційне оснащення комп’ютерних класів, бібліотека, наявність сучасно обладнаних кабінетів. Поповнюються медіатеки програм з предметів, розробляється програмне забезпечення освітнього процесу. У гімназії створена мережа доступу до Інтернету, локальна мережа.
Головними факторами, що забезпечують високу якість освіти, є особистісно-орієнтований підхід до кожного учня, що дозволяє розкривати та розвивати його здібності. Враховуючи механізм формування особистості дитини, вчителі гімназії створюють належні умови для всебічного розвитку особистості.
В умовах сучасного світу невід’ємною складовою роботи кожного навчального закладу є робота психолога. Психолог гімназії постійно знаходиться в творчому пошуку, проводить семінари-тренінги, надає індивідуальні консультації учням та педагогам. У 2008-2009 н. р. було створено кабінет психологічної підтримки.
У гімназії діє модель гімназійного самоврядування. Самоврядування — це зв’язна ланка між учителями та учнями, що допомагає висловлювати та відстоювати ідеї та права учнів, виховувати справжніх лідерів життя. Традиційними для гімназії стали конкурси «Учень року», «Клас року», «Лицар гімназії», «Міс гімназії», «Міс осінь», дні самоврядування.
У гімназії діє модель гімназійного самоврядування. Самоврядування — це зв’язна ланка між учителями та учнями, що допомагає висловлювати та відстоювати ідеї та права учнів, виховувати справжніх лідерів життя. Традиційними для гімназії стали конкурси «Учень року», «Клас року», «Лицар гімназії», «Міс гімназії», «Міс осінь», дні самоврядування.
Велика увага приділяється здоров’ю учнів. З цією метою вони забезпечуються гарячим харчуванням у гімназійній їдальні, проводяться різноманітні спортивні змагання, діють гуртки спортивного напрямку. Результатом цього є те, що наші учні— переможці спортивних змагань міста та області. Так у 2009-2010 н. р. учні гімназії здобули І місце в районній спартакіаді серед школярів та ІІІ місце в обласних змаганнях з футболу на приз клубу «Шкіряний м’яч».
У нашій гімназії веселе та насичене життя, у якому кожний день несе щось цікаве та корисне. Гімназія має власний гімн, емблему, проводяться інтелектуальні ігри. Ми беремо участь у різноманітних конкурсах та змаганнях, де завжди намагаємося бути першими.
Ласкаво просимо до гімназії!!!